Celebrated A FaizAL BeFday


- 07 April 2011 , bertempat D Mac.Donald , Teluk Intan , Petang yang memenatkan , Biela selaku Pengurus Acara dan Aku sebagai pembeli Kek , dan sally selaku watak utama diadakan sekitar jam 2.30 ptg , ...



tapi selepas habis acara itu , Shifa, Biela, Ayu dan Sally , dgn aku-aku sekali berjalan jalan di Rapid Mall , urm , actually bila diorang ni dah jumpa uh , aku dah la "Bunga" kat situ alamatnya jadi mangsa la .. haha diorang posing tangkap gambar gila-gila sampai ada 1 Shot dimana aku cuba tangkap di tangga tapi sikit lagi nak terbgelincir , kalau jatuh urmm, mcm nangka da...






Kesimpulannya petang itu berakhir dengan penat dan the best part is satu pun gambar aku tak de.. hahaha
nak tengok lebih lagi 

0 Sayang tinggalkan komen kat SINI :):

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...