RESULT AKU !!! , Arrggh TIDAK !!!



- hari ini 4 November 2011, Mungkin aku akan ingat tarikh ini. OMG, Tidak , hari ni check result , aku duduk mengadap pc sejak jam 10.00 pagi lagi , sebabkan aku tau pukul 9.00 pagi semua orang sibuk nak check result jadi mesti hank, so aku decide pukul 10 nak check , and first try , tk boleh access screen tulis "service problems" , lalu aku check segala wayar yang tersambung , aku tengok elok jer , facebook aku berfungsi seperti biasa , maksudnya , website ni hank , aku keep try , and try .... after aku rasa percubaan yang ke-8 baru dpat access tapi tu baru dapat access student portal jer... tekan jer , OMG , masalah sama berlaku......penyudahnya aku teringat kata Haji Isa (Eksekutif Kemasukan dan Rekod) kampus aku , dia kata waktu nak mohon mara "waktu awak nak mohon tu , awak ambil wudu' duduk mengadap kiblat dan tangan pegang tasbih , mulakan dengan bismillah baru awak mohon insya-allah dalam masa singkat dh siap" , so aku try la aplikasikan segala yang ada ... urm , aku pergi ambil wudu' and hadap kiblat pegang tasbih , pakai songkok , and baca bismillah and what the surprise is aku boleh buat dengan sekali klik , terus ke page log in , and aku masukkan student ID , and password .. aku teragak-agak nak tekan ke tak nak , takot tengok result kene repeat ala , jangan la macam ni , 20 minit aku berfikir nak tekan log in ke tidak..... penyudahnya, aku dengan pasrah tekan juga button login tu.... dengan sekali try jugakla , terus ke page untuk click untuk print aku tanpa ragu-ragu tekan "click to print" , so aku pun see result aku menjajar tulis pass uh... lega waktu tu , syukur sangat Alhamdulillah , rasa waktu tu nak menjerit pun ada... tp still kecewa tk dapat capai target.. TIDAK!!!!
Transkrip Slip Keputusan Peperiksaan Akhir Semester 1
- Alhamdulillah Lulus walaupun sekadar "cukup makan"

0 Sayang tinggalkan komen kat SINI :):

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...