Mungkin ini anganku, mimpiku

Sebenarnya , aku dah jalinkan relationship ni dengan seorang perempuan yang aku kenal kat sekolah agama waktu tu aku darjah enam, perkenalan kami , disebabkan kami sekelas , tapi pada awalnya kita orang memang bergaduh. Macam Cinderella Story , semuanye berlangsung dengan baik dan akhirnya sang putera datang mencari sang puteri , tapi kita bukannya hidup dalam dunia khayalan , ya , umpama putera mencari puteri. kami rapat walaupun pernah 1 hari aku baling duster kat kepala dia , dan moment itu hanya disaksikan kerusi dan meja. Sejak dari itu , kami baik seperti adik-beradik . dan ianya berlansung dengan cepat , boleh kata setiap malam kami sms , bersama-sama , tapi ye lah jodoh kan ada yang long-lasting , tapi moment yang aku teringat ada satu malam dalam telefon
"saya nak ucap terima kasih dekat awak sebab awak baling duster dekat kepala saya dan ini yang menyebabkan awak dan saya seperti ini , dan terima kasih wahai puteraku , tiduh dan bermimpi yang indah-indah". 
hubungan kita orang bersambung sampai sebelum aku pindah ke perak , tp lepas tu aku lost contact , kata rakan bapa dia sekat telefon dia... dan baru-baru ini , around 5 bulan lepas , aku minta bantuan seorang rakan untuk mendapatkan no telefonnya , dan selepas beberapa bulan ianya seakan berlangsung dengan baik akan tetapi tiba-tiba aku terima call
"You're the last men in the world that i'll choose , itu pun kalau dh desperate " 
, dan hina sangat ke aku ni ,sampaikan tergamak seorang perempuan berkata sebegitu "I'm the last that she will choose" , kalau hina sangat aku nie , tak payah la hina aku smpai macam tu , aku pun ada perasaan.dalam waktu aku memerlukan seseorang , sekarang ni aku tahu , duster , papan putih , kerusi meja yang menjdi saksi hanyalah anganku , mimpiku , dan aku akan anggap kau tk pernah wujud dalam hidupku , walaupun hadirmu , mengaburi hatiku . because "I'm the last one you'll choose, itupun kalau dh desperate" tak per lah , cinta di usia muda , berapa banyak sangat la yang long-lasting. yes cinta boleh butakan mata seseorang !! kau umpama Pabila hadirmu mengaburi hatiku Meniti waktu mengisi saat kisah dongengku Lakaran bahagiamu itu menjanjikan aku Hanya akan selalu di dalam anganku....

0 Sayang tinggalkan komen kat SINI :):

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...