HBU 111 - yang paling aku benci dalam dunia , walaupun dibayar !!!


Subjek HBU 111 ,

Mcm post untuk minggu orientasi aku tersasul HPU , HDU dan sebagainya , the things is HBU 111, salah satu subject untuk program UiTM , that mean Kesatria Negara , actually the thing, I think when I choose IPT is there are no kawad-kawad activity , sports and camping , I really2 hate all this things , for me , there are no kebaikan berkawad berjam-jam….

Basically , HBU 111, is about Kawad tiap-tiap minggu , ujian kecergasan and kem…

Kawad , - setiap minggu buang masa jer !!!

Ujian Kecergasan – For what aku bukannya boleh lari !!!

Kem – 4 hari , aku tahu menguji mental dan fizikal (aku tk sertai pun secara khusus, penyokong dari jauh)

Farhan Azizi (kanan) bersama Syed Aiman ketika menjalani Latihan Kecergasan di  Kampusnya di Ibu Negara Semalam

1 Sayang tinggalkan komen kat SINI :):

Anonymous said...

Same la x sangka plk kat Uitm ade kawad :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...