Life as a College Student !!!


Salam , setelah sekian lama aku tk post new status dan sebagainya.. almaklumlah tk banyak follower , blog aku bukanlah seperti blog orang lain yang menerima jutaan pengunjung saban hari.. aku lebih suka bersikap low profile !! ,.. kehidupan sebagai student IPT (Institut Pengajian Tinggi) , memang menguji kesabaran dan sebagainya. Apa yang diperlukan ialah

Formula :-
Carry marks + rajin – malas + Doa  = Dean List

Tapi nampaknya aku hanya mengejar beberapa sahaja yang diatas , basically , it’s really different from school and college , dekat kolej kita kene sentiasa alert dgn notis board about schedule and many announcement more… so hidup ni hanya bergantung kepada pensyarah jika dipandang dari sudut subjek , tp mostly Allah SWT , is out tempat meminta dan hanya Dialah yang member , so redha jer la !! , Until now , the life as a college student is really best and fun , if in school we need to go to school as early as 7.30am , but in college we just go for the class just followed the schedule !! , lots of test , more enjoy in doing activity and the flexible of time make the college is still the best than the school.

Farhan Azizi bersama Rakan-rakannya sedang mentelaah pelajaran

Macam yang aku selalu impikan , aku nak belajar di suatu tempat yang , tenang , menghirup udara segar pada setiap pagi , tk de bunyi hon ..dan tenang , bercerita mengenai sepupuku , dia dh dapat tawaran politeknik , not bad , Diploma Mechatronics, in Politeknik Port Dickson , namun korang mesti tk paham apa yang cuba ditonjolkan disini ?? , Good Question apa yang cuba ditonjolkan disini , kami berdua mempunyai percanggahan suasana pembelajaran , jika aku lebih suka tempat seperti pantai , resort and etc , sementara sepupu aku lebih suka tempat seperti Kuala Lumpur , OMG !!! , tertukar pulak ??...
Life is great , meet new people and so else !!


Ni Bukan Skandal Eh !!!

0 Sayang tinggalkan komen kat SINI :):

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...