Merantau ke negeri orang....


- sama seperti entri - epal Hitam :- aku melalui perkara yang sama , merantau ke negeri orang , tujuan ??? belajar la ,,, .. entah arr , secara fizikal dah sedia , secara mental belum lagi , sebab selama nie , basuh baju mak tolong "sikit-sikit" , makan , minum , duit poket semua MAP (Mak Ayah Payungkan) sekarang ni semua kene tanggung sendiri...perasaan ? , sedih , gembira , entah bercampur baur , sedikit risau takut kalau pilihan yang aku buat ni tak tepat...

situasi mengejutkan "pagi ini , 22 Mei , hari ni aku dilayan seperti raja , bangun waktu pagi dalam kul 6.45 aku lihat mak aku sedang tidur dengan memakai telekung aku agak mak aku dh bangun solat , aku solat and then sambung tido ,, until pukul 7.50 , aku bangun and aku nampak mak aku kat daput tengah buat air , dan mak aku perasan aku and dia terus panggil ' intan payung dah bangun' aku tanya 'kenapa mama panggil along cam tu' , 'saje' mak aku jawab .... 'tak pe la hari ni jer nak rasa panggil intan payung , manjakan along pulak , lepas nie kan along dh duduk jauh' , boleh kata hari ini sugguh menyenangkan , semua 'dipayungkan'...

- basically , aku tak de la expert sgt tentang tmpat yang aku bakal pergi ni ... apa yang boleh aku selitkan hanyalah foto...

Pandangan Kampus IPB dari Jauh

- dengarnya , kemuadahan okey jer... kita tengok la nanti yer.... 

- doakan aku berjaya......

0 Sayang tinggalkan komen kat SINI :):

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...